vad man är duktig elr ?!

Hellå !
NU har jag faktsikt varit really duktig känner jag , okejdå
jag gick inte upp förens runt tjugo i tolv men då började jag
med att baka kakor haha , senare kom pappi å mathias eftersom dom
jobbat där ute så blev de lite fika för mammi hade bakat kanell bullar med

och eftersom rabarber säsongen har kommit igång blev det ut för mej å hämta

rabarber i trädgården och baka en paj , / fast gillar faktiskt inte det men resten
av familjen gillar ju de så varför inte ! Sen blev de full fart in i duschen för höll
på å dö av värme slag men de va egentligen helt onödigt eftersom jag
gick ut å hjälpte pappi med stenen och så fick premiär använda mina
arbetsbyxor BRA ELR VAD?!
hunnit mke tycker jag fast jag gick upp så sent ...
men ååh just det jag måste länka en låt tror den är spansk otroligt bra vänta bara
lite !
Puss Moa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0