Hemma

Nu sitter jag hemma för första gången på..
vad blir det, tre dagar?
Det har varit jätteroligt i Malmö/Lomma och jag har shoppat
väldigt mycket
. Jag tänkte visa kläderna jag köpte,
får se om alla visas idag dock. Det kan ju bli lite tjatigt så jag delar
nog upp det lite.
Jag är väldigt nöjd över att jag bytte lakan, städade mitt rum
och packade upp så fort jag kom hem.. Så slipper jag det nu.
Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt.


Tunikan som jag skrev om för några dagar sen fick åka med hem
från Hm!


Ett fint linne från Hm.


Skolavslutningsklänning från Whoops fashion.

Märkte att det inte blev så mycket bilder eftersom jag inte tog kort
på allt jag köpte vilket jag trodde att jag gjorde ;)

Kram
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0