Godmorgon!!

Hejsan alla söta!
Nu har jag stigit upp och fått på mig kläder och faktiskt lyckats dra
på lite puder så jag är klar för skolan , men trodde detta skulle ta längre
tid egentligen kunde jag sovt till typ halv nio istället ju , för har sov morgon
till tio över nio Men så är de kan vara skönt att vara uppe i tid och bara ta de
lugnt nån minut eller två. Ja du ..... idag är det måndag inga speciella planer
mmer än att jag ska jobba lite på några skolarbeten men det har jag gott om tid
till så de känns bra . Sen borde jag egentligen ta mej till stan och kolla kläningar
har jag gjort de ännu ... NEJ!? Ibland kan de bli lite galet men jag tror jag kommer

hitta nått super bra i sista sekund , men just nu tänkte jag äta frukost.
Men ni får ha en mysig och trevlig dag så hörs vi !!!:)
Puss Moa ;*

jag å morgon bilder som sagt passar inte ihop som ni ser ... men men :)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så ser jag ut varje morgon!

2010-05-17 @ 09:00:01
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0