dreaaad :O

Det var ett tag sen nu men så kan det vara .. Vart en trevlig dag med underbart
skönt väder och mycket skratt , Blev skola sen SOLA sen bio med mina GIRLS
Lizzie Sassie å Annie mycket mysigt ! ni vet redan vilken film eftersom sara la
upp det innan nu taggar vi bara morgon dagen och hoppas på riktigt niice dag å
kväll med nice folk!  JUST DET idag så tyckte sara å lizzie då att även jag skulle
skaffa dreads man bara hallå där , men de blev att dom gjorde en dread i håret
haha som faktiskt sitter för har duschat å allt med den .. får se hur detta ska gå kanske
sluta med att jag måste klippa bort den och det vore HEMSKT , men men  trevligt endå
ni ska få se hur de ser ut eller så ..
Ha en mysig natt/kväll för nu ska jag inte data nörda mej mer nu :)
Puss Moa ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0