arbetsbyxor !

Ja ennu en söndag är kommen haha , och
jag kan knappt prata låter som jag är i målbrottet
och värre , men detta ska nog gå vägarna , jag har faktiskt
inte gjort så överdrivet mycket idag , mest softat hjälpt
till å laga mat fixat klart ett skolarbete och så,

men nu ska i alla fall sara komma hit så händer det
ju något , haha , men egentligen denna helgen skulle jag
varit ute och hjälpt pappi lägga sten fck till och med ett par redigt

fina arbetsbyxor av min älskade pappi men dom kom inte
till använding i helgen men de kommer fler tillfällen ska ni se !
Mycket mer finns det inte att säga , mer än att jag funderar
på att klippa lugg igen elr skaffa conrowses vet inte vill ha
en förendring i håret , jaja ha en mysig dag !

Puss Moa ;*
kolla in färgen bara det säger ju allt MHM ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0