amigas amigo !


bild sen i vintras men tyckte den va fin så de fick bli den !
Sådär detta har nog inte varit världens bästa uppdatering idag hehe men man blir
helt uppslukad av solen eftersom idag var de till och med varmare än igår säkert
över 30 grader helt underbart . så blev lite solning i skolan sen fortsatte de hemmåt
å sätta sig i en solstol ute på soldäcket och bara låta solen steka helt sjukt sommarn är
verkligen snart här its amazing we like ! får nog ta å fixa mina naglar sen dom ser inte så fina
ut funderar på typ neon rosa hade varit gulligt tycker jag ! , Jo men just det vi var ju på sture idag
å kollade på modeshow och de var väldigt fina grejer tycker jag helt otroligt att dom gjort
det själva mkt kreds för det ska jag säga er ! Men nu tänkte jag gå å klä på mig har nyss
duschat och sen blir det fixa klart tekniken!

Sen tänkte jag faktiskt kanske göra mig en nyttig kall frukt smoothie för det är riktigt gott
särkilt när det är så här varmt ute , får se om jag ska orka jogga/gyma elr gå sen med fast
jag har ducshat redan men var så varm så var tvungen , men vi höres sen mis amigos !

Puss Moa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0