Slutade tidigt

Det är så härligt väder ute just nu, kan inte prata om det nog.
Idag  ska jag till stallet (brukar vara det fredag lördag söndag) och senare
ska jag träffa Ellen. Så jag vet inte om uppdateringen ikväll kommer bli
så stor. Men jag ska försöka skriva något när jag komme rhem från stallet
i alla fall.
Här är lite bilder från när jag körde hem från skolan nyss.
(Vi slutade tidigare idag, så vi slutar tyvärr inte alltid såhär tidigt)



Egentligen hade jag inte ens behövt ha jacka på mig utan hade kunnat
cykla i min kortärmade klänning....

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack.. Känndes ändå ganska skönt o höra och du har rätt. Brukar själv säga det när det är vissa saker men glömde det tills du sa se det. Tack <3<3

2010-03-26 @ 13:07:44
URL: http://thedearamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0