En fundering

Jag har en fundering som jag tänkte dela med mig av.
Jag struntar i Parlamentet nu..

Jag har tänkt på hur mycket makt en känd person egentligen har.
Alltså jag har en kompis som har slutat bita på naglarna
p.ga att hon hade hört att hennes idol gillar välvårdade händer.
Tänk att en liten kommentar från någon som man beundrar
kan påverka så mycket. Jag själv har bitit på naglarna och jag
vet hur svårt det var att sluta. Och att sluta bara för att en person har
sagt så är ju väldigt häftigt.
Och tänk på t.ex Kenza som bloggar och bl.a mode.
Har hon köpt ett plagg och lägger upp det i bloggen,
ja nästa dag är det nästan slut i affären!
Så tänk hur mycket en känd person kan påverka
människors liv!
hade jag varit i deras sits hade jag sagt att alla
som plågar djur och åker onödigt mycket bil är
dumma i huvudet!

Bara en tanke...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0