Upp och iväg

NU har vi även tagit oss igenom en skolavslutning , Mysigt, kul skönt sorgligt och allt var de va
men en sak vet jag säkert att jag kommer sakna alla i 9A så jävla extremt mycket det har varit
som en liten familj för en och måpnga har jag kännt sen dagis de är ungefär 13-14 vi kännt varann och
nu splittras vi men , de tar inte slut här hoppas jag !
Men idag är det fredag vilket betyder att jag ska åka upp till norge, ska åka tåg/buss circus 22 timmar ensam
så vi får väl hoppas på det bästa ! , Men jag har faktiskt för första gången färgat håret brunt så nu är jag
brunett men de var egentligen inte tanken från början men så blev det i alla fall ....
Ska försöka uppdatera även när jag är i Norge , de är troligtvis inte så varmt där eftersom jag ska långt
upp i landet men de ska nog funka !

Puss MOa;*

Som ni ser nu är man brunett men de e rätt niice <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0