inne efter solandet..

Så nu har jag kommit in hela dagen har nästan bara bestått av sola och typ en lektion
onödigt att vi ska behöva gå till skolan när vi endå inte har något att göra hmm ,
Aja fick njuta av solen i alla fall sen blir det att kolla på ellen som ska ha någon
fiol uppträde som jag och sara ska kolla på de ska bli trevlans väl!
Kan inte fatta nästa vecka sluta vi , vi kommer inte längre gå i samma klass och det känns
hel konstigt för visa har jag gått med sen dagis , en ny start är alltid kul men endå att lämna
allt känns inte kul nånstans !
Nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir lite fresh till konseren !
Puss Moa ;*
Normalt foto kallar jag detta haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0