hemma i svärige ! :)

Heiiia !
NU är jag hemkommen till sverige för ett tag sen iförsig kom i onsdags! Jag säger bara detta att resa ensam
i 23.5 timmar är de tråkigaste som finns nästan särskillt när de gäller att åka hem för har haft de verry bra där
borta i NOrway träffat mycket soft folk å så.. men men det var inte sista gången jag åker dit ju.
Men nu när jag kom hem har natha bott hos mej från torsdag-söndag eftersom det varit MIDSOOMMAR mysigt mysigt ! Vädret idag har varit toppen låg på tylösand i eftermiddag å i soldäcket på förmiddagen och kan
säga att jag ser ut som en kräfta i hela kroppen nu haha typiskt mig , men jag ger inte upp imorgon blir det en
hel dag på tylösand då med bara att förbereda sig med lite solkräm denna gången !
Ikväll får vi se vad som händer så ni får ha de så mysigt så länge !
Puss Moa;*

Kommentarer
Postat av: ISA

Galet snygg du är babe!

2010-06-28 @ 08:49:40
URL: http://fashiontourist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0