hejhej !

Jag ær ju i norge som ni vet och har inte varit inne på datan de e drf ingen uppdatering sker från min sida ! , men jag kan sæga att det ær kanske inte så fint væder hær men endå roligt ! Vill inte åka hem redan på tisdag... en vecka till hade varit skønt men de går ju inte att ændra på nu hmmm. Vi har nog inte gjort så mycket speciellt har varit någon liten tur i sverige och åkt runt lite , sen har jag sovt lite hos Maiken å Tommy , men mesta delen hos adrian.. Hoppas allt ær bra dær hemma i alla ffall saknar ju vissa faktsikt, men sen så har jag ett litet klagomål till sara att ta væck headern så fort hon ser detta før det førsta ær jag inte blond længre utan brunhårig och bilden dær ær gammal å ful så de va det! Men nu ska jag gøra annat så ni får ha det så mysigt så længe ! Puss Moa ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0