Ett tag sen sist

Nu har det gått ett tag sedan ni uppdaterades här igen.
Sedan dess har jag hunnit med både  det ena och det andra...



Jag har spelat mycket gitarr och försökt mig på munspelet lite, det går
sådär...



Jag fick ett ryck häromkvällen och tog upp symaskinen, resultatet blev
de fulaste shortsen jag någonsin har haft på mig.


Jag kollade på filmen Vägen någon kväll. Den var ganska bra faktiskt.


Har lyssnat supermycket på min älskade Ipod. Inte minst påväg till
stallet.

Idag har jag planer på att hitta på något kul som att gå till stan eller
något. Får se vad som händer, ska inte åka till stallet idag, så har hela
dagen fri...

Kram
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0