Musiken som lockar


Jag ska gå ut och gå nu men det
roliga med detta faktum är
att jag
inte gör det för att jag tycker det är
skönt att komma ut och gå eller för
motionen utan det allra största anledningen
till att jag beter mig så aktivt nuföritden är faktiskt
musiken..

Visst hade jag kunnat lyssna på musik hemma,
som jag gör nu t.ex. men det är inte samma sak
som att gå ut och sträcka på sig med bara musiken
i hjärnan.
Konstigt att musiken kan få en att göra såna saker man
verkligen inte brukar annars.

Har märkt detta efter jag fått min Ipod eftersom min
gamla mp3 inte gick att ladda över musik till ;)

Bild från när jag väntade på skjuts från stallet, gud vad jag saknar stallet!


Kram
Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0