Hit och dit !

NU känner jag att jag äntligen har landat har flängt hit och
dit nu sen den 10 juni och nu blir det att stanna hem eftersom att jag
i alla fall ska prov jobba imorgon och sedan fixa lite och så..
Men nu när vi varit i Lomma hjälpte vi även till att klippa häcken Duktigt elr vad ?!
Sen SHOPPING sälvklart men Sara har min kamera därför så får ni bilder
på mina ny köpte grejor i morgon troligtvis men då blir det tidig uppgång för mig..
Börjar jobba vid tio vilket betyder att jag får gå upp vid 8 men det är alltid bra med lite
extra cash you know ;)
Så tänkte att nu får det bli film och sova som gäller , men var inom en sväng i stan
innan med för det var lite reagge musik och så rätt soft sen beställde jag en RYGGSÄCK
nätet nu när jag kom hem något jag letat ett tag efter så de blir Niice när den kommer ..
Beställde den från junkiyard.se tror de stavas så kolla den sidan hade riktigt mycket Nice grejer.
Men hade mysigt tills imon för de ska jag passa på att ha .
Puss Moa ;*
Nu blev den suddig för jag förstorade bilden när den var så liten men ni ska
få se när den har kommit till sin ägare hihi ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0