Rolig historia

Hellu folket!
Sara´s speaking, haha.
Jag skulle bara slänga in en godnatthälsning.
Ikväll har jag försökt mig på det svåraste som finns, virka dreadsen.
Det går knappt alls för mig, frisören kunde det ju jättebra så då såg det
enkelt ut men när jag provade kändes det som att det bara blev värre :P
Jaja, jag känner inte för att ge er någon bild av mig för tillfället, dels eftersom ni redan
vet hur jag ser ut och dels för att jag har en nylonstrumpa på huvudet..
Hmm....

- Har du hört att bröd kan mögla?
- Ja, det är klart att jag hört det.
- Jaså, hur låter det?

Hittade en s.k rolig historia, vet inte ens om den var rolig... :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Härligt :)))

2010-04-12 @ 23:24:41
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0