I am back and alive

Ja men jag är ju faktiskt hemma och även levande
Jag och Anna kollade faktiskt på bio innan clash of titans elr nått
sånt den va rätt bra , gillar de romantiska slutet hihi
men annars var de väldigt bra action men de e ju
min mening i det, lite tufft sådär
Men nu har jag lite funderingar om jag skulle skaffa cornrowses
i nån vecka igen de är ju lite små kul,
Särskillt när josefhine har öppnat egen salong har inte vart där
ennu därför hade varit mysigt.
Men ja de fina vädret kom nu på kvällen hoppas på sol
imon så man kan lägga sig här ute och sola , nej men guud
nu babblar jag bara en massa , men kommer nog ett inlägg till
ikv hhihi
Puss Moa ;*

Har jag glasögon helt plötsligt !?
haha nejdå skulle bara testa hihi
och jag hade passat som småbarnslärare
elr nått i gladögon puss på de ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0