Förlåt

Usch, fy på Sara för att hon inte har uppdaterat bloggen!
"Ber om ursäkt"
"NEJ, ursäkten godtas inte, du måste gå på plankan"
HAHA, skojar bara, men hejsan läsare..
Om ni undrar varför jag inte har uppdaterat är för att
igår cyklade jag till stallet (7km), red i ca. en timme och senare cyklade
jag hem igen, alltså cyklade jag 1,4 mil igår och när jag kom hem var jag dödstrött!
Alltså jag jag och la mig ganska snart efter jag kom hem och hade då inte tid
att uppdatera bloggen.
Idag har jag också varit i stallet och cyklade dit igen, fast fick skjuts hem
då det är så dåligt väder, tråkigt va?
Nu ska jag faktiskt kösa korsord, för vad kan man
göra bättre en regnig och blåsig dag som den här när man
redan varit i stallet och allt och ens kompisar inte är hemma?


Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0