Förlåt för dålig uppdatering från mig


Innan joggingturen

Som ni kanske såg innan så blev det ingen joggning igår utan bara liten
gångtur. Så efter "chipsbak", pluggning och solning tog jag och Moa
tag i det. Vi stack faktiskt ut och joggade. Det blev en rejäl tur med
kanske 25 % joggning, haha. Men det är ju bra att gå ut och gå också..

Outfitarna var himla somriga vilket resulterade i några blickar. Men folk
går ju klädda så olika nu, vissa har vinterjackan kvar medans andra går med
rumpan bar, haha (notera rimmet) ;)
Nu har jag tvättat dreadsen, vilket betydde en hel del tortering för tillfället
eftersom vi visst inte hade något varmvatten.. Hmmmm

Vet inte om jag och Moa ska ses ikväll men nu ska jag äta min apelsin.

Kram
Sara

Kommentarer
Postat av: Savefors♥

Svar: Det är sjukt fint väder =)



Kram Savefors♥

2010-04-15 @ 18:11:50
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0