Den nya majblomman

Hejsan alla fiina (få, hehe) läsare!
Idag konstaterade jag att Ellen var utrustad med den nya majblomman.

Och det underbar vädret var också med oss...IGEN


To make it short, så har det alltså varit en bra dag för mig.
Det kommer antagligen inte bli bättre med tanke på att jag har fått för miag att
jag ska ut och jogga. JOGGA?! Det har jag inte gjort på hur länge som helst,
och jag har fått med mig kära Mossie också. Jag fattar inte vad som flugit
i mig, något är det iaf...
Nu ska jag gå till det eviga pluggandet, haha höll på att skriva godnatt här,
men det var ju fel :P God kväll passar bättre, haha.

Kram
Sara


Kommentarer
Postat av: sofia

tack! Du också :)

2010-04-14 @ 20:26:28
URL: http://sofiabloggar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0