Barcelona !?

Åhh jag saknar Barcelona Vill tbx !
Hur soft var de inte liksom shopping
och bara gå runt å softa ist för att
t
vingas gå i skolan hmm
Jag å Syster på bilden typ anfallna av
några gatuartister eller vad man ska
säga blev typ utskrattade av massa spanjorer
haha , jaja e i alla fall hemma nu och funderar på
att sola solarie senare för att få en liten för bränna
men får se de senare ,
De soliga vädret fortsätter fast lite mer moln idag...
Men ni får ha en fin fin dag så kommer väl ett inlägg lite senare
Puss Moa ;*


Kommentarer
Postat av: Natalia

Hej!

Sugen på ny design inför våren? Kolla då in min blogg! Nu har jag sänkt priset från 100 till 70kr på specialgjorda designer! Utnyttja erbjudandet nu, innan det går ut!

För att komma direkt till bloggdesign-sidan så går du in på:

http://smartish.blogg.se/test/



Kram!

2010-04-14 @ 16:51:44
URL: http://smartish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0